قرآن کریم و کتب من قبل: تنها انوار هدایت

وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ - بقره 4 (تحلیل و بررسی تورات انجیل و قرآن)

قرآن کریم و کتب من قبل: تنها انوار هدایت

وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ - بقره 4 (تحلیل و بررسی تورات انجیل و قرآن)

بیگ بانگ و خودکم بینی!

بسم الله الرحمن الرحیم


مَثَلُ الَّذِینَ اتَّخَذُوا مِن دُونِ اللَّهِ أَوْلِیَاءَ کَمَثَلِ الْعَنکَبُوتِ اتَّخَذَتْ بَیْتًا وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنکَبُوتِ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ ﴿العنکبوت: ٤١﴾


مژده به آنانکه هنوز بر این تصورند که به "خاک بازیهای" کفار می شود اعتماد کرد! این هم نسخ آن تار عنکبوتی که به نام تئوری بیگ بانگ شناخته میشد!  متاسفم برای همه کسانیکه تا به حال سعی داشتند کلام عظیم و ملکوتی قرآن کریم را، بخاطر خودکم بینی جلوی یهود و نصاری، به اینگونه موهومات وصل کنند و در برابر هر منتقدی هم تنها دفاعشان این بوده است که "مگر خودمان در علم چه کرده ایم ؟" بخوانید و عبرت بگیرید که کیهان شناس مشهور دیگری اثبات کرد که دنیا پیش از بیگ بانگ به وجود آمده است! او عملکرد تئوریش را بطور محترمانه گذر از بیگ بانگ (یا به سطل زباله فرستادن آن) عنوان کرد. 


آیا این عبرتی نیست که بغیر از الله سبحانه تعالی،  دوست و منبع و منشاء دیگری برای "علم" وجود ندارد؟ یا حالا عده ای میخواهند برای خودشیرینی جلوی یهود و نصاری نظر جدید را دوباره به آیات دیگری وصل کنند که چند وقتی دیگر مضحکه دنیا و آخرت شوند؟ برای لینک خبر  اینجا  را کلیک کنید. 


فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ..


نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام
متاسفانه وب سایت مورد نظر فیلتر می باشد!
ممنون

نوزاد جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ق.ظ http://www.shifaa.blogfa.com/

با سلام. من هم موفق نشدم که لینکی که داده بودید را بخونم ولی قبلا هم شنیده بودم که نظریه بگ بنگ دقیقا علیه قرآن علم شد و به این خاطر تا بگوید همه چیز اتفاقی و از یک انفجار شروع شد ... داروین رو که به خاطر دارید چه بلوایی به پا کرد مادر مرده

[ بدون نام ] جمعه 10 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام
آیا امکان درج مقاله به صورت فارسی برای شما مقدور میباشد؟اگر بتوانید حداقل نکات مهم آن را هم به فارسی برگردانید عالی خواهد شد!
ممنون

In a major development, renowned cosmologist Roger Penrose claimed that the universe came into being even before the Big Bang and that it continually cycles through a series of lifetimes called aeons'.

برپایه یک یافته بزرگ علمی، کیهانشناس مشهور روجر پنروز مدعی شد که هستی قبل از انفجار بیگ بانگ متولد گشته است و این تولد به صورت چرخه هائی که "اعصار" نامیده شده اند، قبلا موجود بوده اند! (یعنی قبل از اینکه هستی توسط این انفجار بوجود بیاید، قبلا توسط سری انفجارهای دیگری بوجود آمده بوده! )

But, according to my observations the universe is not defined by one beginning and end, but goes through an infinite succession of beginnings and endings into the remote future, without a reversal or what is called crunching. It never collapses, it goes on expanding and it's a cycle."

(از زبان آقای دانشمندمون)...اما مطابق مطالعات و مشاهدات من هستی را نمیتوان توسط یک ابتدا و انتها تعریف نمود، بلکه مجموعه ای از ابتداها و انتهاهای پشت سرهم و بدون بازگشت تا به آینده آنرا میسازد که به آن خردشدگی نام داده شده است که آن هرگز منهدم نمی شود و دائما در حال گسترش به صورت چرخه های (انفجاری) خواهد بود.

Penrose studied the WMAP data for seven years along with his colleagues.

این دانشمند و همکارانشان 7 سال داده های WMAP را برای این ادعا بررسی کرده اند. WMAP امواج میکرو ویو کیهانی را ذخیره نموده است.

=+=+=+=+=+=+=+
خلاصه اینکه قبل از بوجود آمدن سیب، سیب های دیگری وجود داشته اند و اگر بپرسی که آن سیب اول اول اول را چه کسی خلق کرده اند، باز هم میگویند قبلش یک سیب دیگر بوده است.

مهملات علمی و آکادمیک یهود و نصاری!

طالب حقیقت سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:15 ق.ظ

سلام دوست عزیز.

ببخشید من نفهمیدم کدام قسمت این خبر برای شما جالب است!

این آقای راجر پنزور نظریه دیگری هم دارد که به نظرم اثبات نشده است.

البته حقانیت خداوند احتیاجی به این نظریات ندارد؛ اما تا جایی که من می دانم بیگ بنگ باعث شد که نظریه جهان ازلی- که از اول بوده و نیاز به خالق ندارد- باطل شود. و مادی گرایان مخالف بیگ بنگ هستند.

خود این خبر هم مشکوک است. احتمالا باز می خواهند نظریه جهان ازلی را برگردانند!


[ بدون نام ] پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

جهان خلق شده و قدیم نیست، پس بیگ بنگ یا چیزی مشابه اون وجود داشته وگرنه باید تصور کنیم که جهان همیشه وجود داشته و این نه با یافته های علمی جور در میاد و نه با اعتقادات مذهبی.

اینکه فرمودید باید "تصور کنیم" خوب همینطور است.

حقیقت با تصور فرق دارد.

ajorloo یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ب.ظ

با سلام. وب فیلتر شده است. لطف کرده و آن را یی میل می کنید؟ سپاسگزارتان خواهم بود. آجورلو لز تبریز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد