قرآن کریم و کتب من قبل: تنها انوار هدایت

وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ - بقره 4 (تحلیل و بررسی تورات انجیل و قرآن)

قرآن کریم و کتب من قبل: تنها انوار هدایت

وَالَّذِینَ یُؤْمِنُونَ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْکَ وَمَا أُنزِلَ مِن قَبْلِکَ وَبِالْآخِرَةِ هُمْ یُوقِنُونَ - بقره 4 (تحلیل و بررسی تورات انجیل و قرآن)

افتتاح وبلاگ پادکستهای قرآن و کتب من قبل (گفتگوهای صوتی)

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام علیکم. دعوت میکنم که از وبلاگ گفتگوهای صوتی قرآن و کتب من قبل آدرس قدیم (سرور خارجی گاها غیرفعال) و آدرس جدید (فعال) که مجموعه پادکستهایی پیرامون قرآن و کتب من قبل می باشد، بازدید بفرمایید. 


والسلام. 

نظرات 1 + ارسال نظر
جرم شناس چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ http://elen.blogsky.com

سلام ممنونم که سر زدید وب جدیدتونم مبارک

و علیکم السلام. تشکر از شما متقابلا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد